Ефективна защита за LCD Sony
Хвърлете поглед върху нашия онлайн магазин и разгледайте разновидните аксесоари, които предлагаме. Сред тях ще намерите голямо разнообразие на първокачествени скрийн протектори вариращи по сила на покритие и стил, включително и за LCD Sony. Разбирайки колко необходимо е за Вас да имате качествен щит за дисплея на смартфона Ви, ние предлагаме екранни протектори, които гарантират защитата му срещу надрасквания, замърсявания и друг вид механични наранявания. За да удовлетворим Вашия вкус и изисквания, ние сме запасили съ защитно фолио, стъклен протектор от 9Н закалено и гъвкаво стъкло и 3D стъклен протектор. Всеки един от тях обещава да предпази ефективно Вашия LCD Sony.
Ползите от употребата на скрийн протектор за LCD Sony
Често потребителите намират ниската цена на защитното фолио изключително привлекателна и предпочитат да го закупят. Вярно е, че предоставя качества, които други видове протектори имат , но то ефективно защитава екрана само от леки надраскавяния и удари. В случаите, когато Вие се притеснявате, че случайно ще изпуснете смартфона си по лице или пък се случи да сте на плажа заобиколени от пясък, ние силно препоръчваме закупуването на по-устойчив протектор, въпреки неговата по-висока цена. Един стъклен протектор от 9Н закалено стъкло или гъвкаво стъкло предотвратява най-много щети и почти неразбиваем, и все още е доста прилична цена. Този вид протектори предлагат най-доброто усещане за гладкост и ще поеме и най-тежките физически удари и надрасквания. Те са почти назебелижими, поради тънкия си слой, но все още са четири до шест пъти по-здрави от стандартното стъкло.
Описание на марката Sony
През 1946 г. Токио Цушин Кодьо К.К. (предшественик на Sony) стартира като малка компания и основателят Масару Ибука каза, че целта на създаването на компанията е „създаване на идеална фабрика, която подчертава духа на свобода и отвореност и чрез технологията ще допринесе за японската култура“. Символизирайки духа на предисвикателството на Sony да „прави това, което никога досега не е правено“, компанията продължава да пуска безброй „първи в Япония“ и „първи в света“ продукти.