Замяна на стоки и връщане



 

 

  • Артикулите, закупени в нашия магазин, могат да бъдат разменени или имате право да се откажете от договора.
  • Имате 30 календарни дни от получаването на стоките.
  • Не е необходимо да давате причина, но можете да се откажете от договора, когато стоките са непроменени, освен ако не е необходима промяна в рамките на обикновено управление.
  • Продуктите, подготвени и произведени по специална поръчка, не подлежат на обмен и връщане.
  • Не предоставяме възможност за размяна на стоки - правилният начин е да върнете поръчката и да направите нова за правилните продукти.

 

Процедура:

 

1. Попълнете формуляра, предоставен с пратката, или го изтеглете по-долу:

 

Изтеглете формуляра изтегляне на стоки

 

2. Изпратете стоките непокътнати с разписката и формуляра на адреса на седалището на магазина. Стоките трябва да бъдат върнати за Ваша сметка или можете да ги доставите лично. Ние не събираме пратки, изпратени до нас при доставка!

PAXY - etuo.bg
ул. Райко Жинзифов”27 (офис Еконт)
3700 Видин

3. Максимум в рамките на 14 дни след получаване на стокатание ще Ви върнем парите- обикновено го правим в рамките на 2-5 работни дни.

 

 

Оплакване



 

 

    • Ако по време на употреба се окаже, че стоките са били повредени, това подлежи на оплакване.
    • Всички продукти, които продаваме, са обхванати от гаранцията и имате пълното право да замените дефектните стоки с нови или да получите възстановяване на сумата.
    • Моля, помнете изцапвания и механични повреди или падания не се покриват от гаранцията.

 

Процедура:

 

1. Попълнете правилно формуляра за жалба, получен с пакета, или го изтеглете по-долу.

 

Изтеглете формуляра за оплакване

 

2. Изпратете стоките заедно с формуляра за получаване и връщане на адреса на седалището на магазина. Не приемаме пратки, изпратени до нас при доставка!

PAXY - etuo.bg
ул. Райко Жинзифов”27 (офис Еконт)
3700 Видин

3. Ще получите отговор в рамките на максимум 14 дни от получаването на стоката - обикновено в рамките на 2-5 работни дни.

В случай, че клиентът на магазина иска да влезе в спор с нашата компания във връзка с разглеждане на жалба, стоките могат да използват методи за извънсъдебно разрешаване на спорове. Всички спорове, произтичащи от договора за продажба, могат да бъдат решавани чрез посредничество от медиаторите на Център медиация към Арбитражен съд при Българска търговско-промишлена палата, съгласно правилата на Съда, които са в сила към датата на сезиране за медиация.